HemKalenderGalleriVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Välkommen!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
empathy

Antal inlägg : 27

InläggRubrik: Välkommen!   mån feb 01, 2010 3:01 pm

Välkommen hit till forumet för Trickträning och Natural Horsemanship!

Jag som moderator heter Norah, är född 93 och bor i Kungsbacka. Jag har två hästar vid namn Conny och Coolman, som jag haft 6 respektive 2 år i år. Alternativ hästhantering har alltid intresserat mig men det var inte förrän år 2005 då jag vågade prova mina egna idéer och nosa mig fram till något liknande NH. Jag har alltid varit en sökare och vägrat acceptera sådant jag inte förstår, dock är jag inte rädd för att vara öppen mot nya tankar och även att prova nytt, vilket jag tycker är viktigt i all hästhantering. Trickträning har jag hållt på aktivt med i ett antal år, och jag tycker att det är jättekul att se hur hästarna utvecklas av denna träning i både kropp och själ.

Jag finns här för att svara på och vägleda dig i dina tankar och funderingar, så var inte rädd för att höra av dig om du har några frågor. Jag hoppas att genom att finnas här på detta forum bidra till en ökad förståelse för hästarnas beteende och behov!

Vänligen,
Norah
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil http://www.norahkohle.webb.se

Välkommen!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Play - Love - Learn :: Allmänt :: Trickträning & Natural Horsemanship-
Hoppa till: